OFERTA LIMITATA: Plasează o comandă care atinge pragul de 450 lei sau 850 lei și primești un PRODUS GRATUIT la alegere din 3 variante. Grăbește-te! Campania se încheie în
00:00:00:00
Dacă un produs achiziționat de la VISUEL.RO nu te mulțumește 100%, îl poți returna în 15 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Trebuie doar să completezi formularul de retur până cel târziu în a 15-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării și să alegi returnarea produsului prin curier.
Menționăm faptul că formularulde mai sus nu este obligatoriu, este un serviciu suplimentar creat de noi, pentru a veni în ajutor tău și a simplifica acțiunea de returnarea unui produs (sau a mai multor produse dintr-o comandă, după caz).
Cum poți să returnezi produsele pe care le-ai cumpărat de la VISUEL?
1) Completează FORMULARUL DE RETUR și asigurându-te că produsul pe care vrei să-l returnezi îndeplinește condițiile necesare.
2) După trimiterea cererii, luăm legătura cu tine prin email și/sau telefon. După ce s-a aprobat CEREREA DE RETUR te putem ajuta să organizăm noi RIDICAREA PRODUSULUI de la adresa pe care ne-o transmitI cu ajutorul firmelor de curierat cu care noi colaboram. Astfel nu vei mai pierde tu timp să te deplasezi la unul din sediile firmelor de curierat.
3)Te rugăm să pregătești coletul înainte de al preda curierului, produsul trebuie ambalaj corespunzător pentru a fi protejat la transport într-o cutie sau folie cu bule. Te rugăm să nu lipești eticheta de AWB pe ambalajul original al produsului.
Menționăm faptul că legea spune că un client poate returna produsul prin orice metodă de transport dorește și va fi responsabil de a achita tariful pentru transportul coletului care conține produsul (sau produsele, după caz) pentru care se dorește returul. În consecință cumpărătorul plătește TAXA DE TRANSPORT PENTRU RETUR.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de VISUEL.RO:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Ce produse NU se pot returna?
Sunt câteva EXCEPȚII pe care dorim să ți le prezentăm. Următoarele categorii de produse NU se pot returna:
a) Produse pentru îngrijirea personală, cosmetice (de exemplu, dar a nu se limita la creme, șampoane, balsamuri, vopsele de păr, ceară de epilat, soluții post epilat), parfumuri, produse pentru igienă intimă și produse pentru igiena dentară. Produsele de mai sus fac parte din categoria celor care nu pot fi returnate, odată ce au fost desigilate din motive de protecție a sanătătii clienților sau din motive de igienă.
Aceste produse se pot returna doar dacă sunt sigilate, în ambalajul original primit la livrare și daca NU le-ai folosit sau testat;
b) Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice;
c) Produse cărora le lipsesc accesoriile cu care au ajuns inițial la tine;
d) Produse ale căror etichete de identificare au fost deteriorate sau lipsesc;
e) Produsule care au fost aduse în urma unei “comenzi preferențiale”. COMANDA PREFERENȚIALĂ este definită ca fiind un produs comandat de tine și care nu se află în stocul uzual al magazinului nostru dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme, în termenii agreați de parti. Echipa Visuel te va informa în prealabil dacă un produs reprezintă o comandă preferențială.
f) Pentru că nu suntem de acord cu orice fel de abuz, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri în ceea ce privește returul (de exemplu, dar a nu se limita la: returnări repetate).
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă ai expediat produsul fără a obține în prealabil un număr de retur prin completarea formularului, costul transportului înapoi către tine se va face pe cheltuiala ta.