Durata de livrare: Se va comunica termenul în funcție de disponibilitatea oferită de producător. După ce plasezi comanda în cel mai scurt timp un reprezentant VISUEL.RO te va contacta telefonic și îți va oferi durata de livrare exactă.
Deschis sau închis? De câte ori ai pățit ca salonul tău să fie închis și clienții să bată la ușă? Semnalizează printr-un semn de intrare OPEN & CLOSSED statusul actual al frizeriei tale. Aplică acest identificator de ușa de la intrare folosind un cuier autoadeziv. Rotește-l de fiecare dată când pleci sau când intri în salon. Astfel, clienții tăi vor știi cu exactitate dacă este deschis sau nu. Asigură-te că nu pierzi niciun client și adaugă pe geam chiar și programul salonului tău. Dacă ai un program flexibil, stabilește anumite ore la care ești mereu disponibil și lasă clienții să știe acest lucru. Modifică programul ori de câte ori se schimbă și micșorează sau chiar elimină neplăcerile pe care le poți cauza clienților tăi din cauza programului.
Onorează-ți programările. Nu lăsa clienții să te aștepte.
Respectă-ți programul. Nu înghesui programările astfel încât clienții să fie nevoiți să aștepte după tine. Stabilește-ți un interval de timp de care ai nevoie pentru a trata fiecare client în parte.
Asigură-te că știi dinainte ce trebuie să faci. Atunci când un client își face o programare, întreabă-l ce anume dorește. Poate este un simplu tuns, poate este ceva mai complicat, poate dorește și o vopsire. Aceste lucruri consumă timp și te poți decala foarte ușor cu programările.
Folosește un soft automat pentru a trimite mesaje de amintire clienților tăi cu 2 zile înainte de ziua programării și chiar și în ziua programării. Amintește-le că trebuie să fie acolo cu câteva minute înainte de ora programării.
Cele 15 minute academice. Stabilește de la început cu clienții tăi că este foarte important ca și ei să își respecte programările, pentru a evita decalările mari. Astfel, anuță-i că dacă întârzie mai mult de 15 minute, programarea lor se anulează.